Cum a devenit „Hocus Pocus 2” un succes fermecător, ca cel mai vizionat film de la Disney+, din toate timpurile
Continuarea filmului de familie din 1993, Hocus Pocus, a fost produsă de echipa Disney Live Action a lui Sean Bailey. Continuarea filmului vechi de aproape 30 de ani poate fi văzut pe Disney+.
Este cel mai de succes film, în ciuda faptului că în primul weekend din octombrie 2020, piețele teatrale din New York și LA au fost închise. Relansarea cinematografică Disney a lui Hocus Pocus a condus box office-ul cu aproximativ 1,7 milioane de dolari.
Filmul nu numai că este cel mai vizionat vreodată pe Disney+ până în prezent, dar a înregistrat un record Nielsen pentru un film în flux în primul său weekend, cu 2,7 miliarde de minute de vizionări. Acest succes al Hocus Pocus 2 a fost propulsat de o campanie de marketing.
Continuarea la Hocus Pocus, un adevărat succes
„A fost ideea simplă ca aceste trei personaje emblematice să se întoarcă”, spune președintele de marketing de la Disney Studios, Asad Ayaz.
„Am început campania cu sloganul „Ne-am întors, vrăjitoarelor!”, iar acea replică a servit drept cârlig de marketing suprem pentru aceste trei actrițe care revin 29 de ani mai târziu, pe ecrane”.
Campania a început oficial în iunie, cu debutul surpriză al primului trailer online. A strâns peste 43,5 milioane de vizualizări în primele 24 de ore, iar reacția a fost covârșitor de pozitivă, la 90% pe valorile rețelelor sociale. Cel de-al doilea trailer a fost dezvăluit ca o surpriză pentru fanii care au participat la Disney’s D23 Expo pe 9 septembrie și a fost lansat online imediat după, producând 20 de milioane de vizualizări.
În total, universul rețelelor sociale pentru Hocus Pocus 2 a cuprins 201 de milioane de fani, cu stickere personalizate, GIF-uri, emoji-uri și un obiectiv Snapchat AR. Au existat echipe cu influenceri cheie de pe Instagram și TikTok pentru petreceri de vizionare găzduite, rețete și videoclipuri personalizate pentru a sărbători filmul.
Se spune despre succesul francizei Hocus Pocus că „filmul a devenit în anumite privințe ca un Rocky Horror Picture Show – acest clasic care este o întreagă generație de copii, familii și adulți care iubesc filmul și iubesc cât de amuzant este”.